Griekenland

Thuis in Griekenland

Cynthia van Lunteren

Discussies van Cynthia van Lunteren (29)

Discussies waarop is gereageerd (22) Antwoorden Recente activiteiten
Henk Peters

"Hoi Henk, Helaas kan ik je niet helpen met de vraag die je op dit forum stelt. E..."

Cynthia van Lunteren heeft 17 Nov gereageerd op Vakantie in Noord Griekenland

5 26 Nov
Antwoord van Ina van Delden
Karen de Vries, Karidiès

"Hoi Karin, Vanmorgen het stukje in Plus Woman gelezen. Een leuk verhaaltje gewor..."

Cynthia van Lunteren heeft 9 Okt gereageerd op Karen de Vries in Plus Woman

2 9 Okt
Antwoord van Cynthia van Lunteren
Ina van Delden

"Hoi Ina, Goed dat je dit probleem onder de aandacht brengt. Zelf ben ik heel wat..."

Cynthia van Lunteren heeft 27 Jul gereageerd op Zakynthos en beschermde dieren 2

1 27 Jul
Heidi

"Hoi Heidi en Raoel, Aangezien jullie meer drukte dan rust zoeken en wat vertier w..."

Cynthia van Lunteren heeft 2 Jul gereageerd op Waar moeten we toch naartoe??

1 2 Jul
Cynthia van Lunteren

"Gisteren vol goede moed naar Utrecht vertrokken met het idee om heerlijke loukanik..."

Cynthia van Lunteren heeft 31 Mei gereageerd op Griekse winkels

4 31 Mei
Karen de Vries, Karidiès

"Hoi Marion, Misschien is het eiland Kythira (zie de Kythira groep) iets of anders..."

Cynthia van Lunteren heeft 23 Mei gereageerd op Waar ga je het liefste naar toe in Griekenland? Wat is je favoriete plek?

13 23 Mei
Cynthia van Lunteren

"Hoi Ouranos, Ik ben zeer benieuwd naar dit concert. Dalaras heb ik alwel live mee..."

Cynthia van Lunteren heeft 30 Mrt gereageerd op Concert George Dalaras & Maria Farantouri

5 6 Apr
Antwoord van Ouranos
Ina van Delden

"Hoi Ina, Leuk dat je met jouw foto's een geslaagde tentoonstelling hebt in Grieke..."

Cynthia van Lunteren heeft 25 Mrt gereageerd op Foto tentoonstelling Sparti, Peloponnesos

2 25 Mrt
Antwoord van eleni
Ina van Delden

"Hoi Ina, Leuk zo'n stukje over de Kálanda. Graag wil ik jouw informatie nog aanvu..."

Cynthia van Lunteren heeft 29 Dec 2008 gereageerd op Kàlanda

11 7 Jan
Antwoord van Ina van Delden
Karen de Vries, Karidiès

"Hoi Tanja, Voor nadere info ben je natuurlijk altijd welkom. Trouwens Nederland k..."

Cynthia van Lunteren heeft 17 Aug 2008 gereageerd op Waar ga je het liefste naar toe in Griekenland? Wat is je favoriete plek?

13 23 Mei

RSS

Info

Karen de Vries, Karidiès Karen de Vries, Karidiès heeft dit netwerk opgezet op Ning.

Groepen

Badge

Bezig met laden...

© 2009   Gemaakt op Ning door Karen de Vries, Karidiès.   Uw eigen sociale netwerk oprichten

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden

Inloggen bij chat