Griekenland

Thuis in Griekenland

Wij willen deze zomer 2008 naar Thassos. Wie van jullie is daar al eerder geweest en wat is jullie ervaring over dit eiland?
Wat ik weet is dat dit eiland populair is bij de Duitsers, en dat veel stadsbewoners uit Thessaloniki dit eiland gaan bezoeken. En voor de rest... :shrug: Vertel!! :-d

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Hai Sandor,

Ik woon sinds kort op Thassos, na jarenlange vakanties hier. Dus als je vragen hebt, kom maar op. Ik zal ze graag beantwoorden.

Groetjes Tanja

Hierop reageren

Hallo Tanja,
Ik ben ook zeer benieuwd naar Thassos. Ik ben er in1974 geweest en daarna nooit meer.
Herinner me vooral ook de marmergroeven en de prachtige wandelingen midden over het eiland.
Wil je ons Thassos laten zien?

Hierop reageren

Hallo Karen,
Ik heb wat foto's geplaatst, voor een algemene indruk van het eiland. Er zal sinds 1974 véél veranderd zijn! In de 10 jaren dat ik op Thassos kom is er al veel veranderd. Tóch vind ik het nog steeds een aantrekkelijk eiland.

Hierop reageren

Thassos is een mooi eiland. Drie jaar geleden zijn wij naar Prinos geweest. Foute keuze! Heel mooi hotel, maar de zee was heel vies en er was weinig te beleven. Gelukkig waren we met de auto en elke dag gingen we naar Chrissi Amoudia, aan de andere kant van het eiland! Dat viel niet mee met 2 kleine kinderen zo'n lange rit, maar ja, het strand en de zee daar is zo vreselijk mooi!

Hierop reageren

RSS

Groepen

Badge

Bezig met laden...

© 2010   Gemaakt op Ning door Karen de Vries, Karidiès.   Een Ning-netwerk oprichten.

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden

Inloggen bij chat