Griekenland

Thuis in Griekenland

Graag wil ik weten waar iedereen zijn Griekse inkopen doet voor de heerlijke Griekse wijnen en de ingrediënten die nodig zijn voor de vele heerlijke Griekse gerechten die er te maken zijn.

Ik kom zelf vaak in Utrecht bij de griekse winkel Thraki (www.thraki.nl) en bij de Griekse wijnhandel Aridjis (www.aridjis.com) eveneens in Utrecht gevestigd.

Ik ben benieuwd.

Tags: wijnen, winkels

Delen

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Hallo Cynthia, Ik kom in dezelfde winkels als jij. En ook koop ik ingredienten bij de Turkse winkels op de Kanaalstraat in Utrecht. Hoewel je ook Turkse winkels op de Asterdamse straatweg hebt, waar Thraki en Aridjis zitten. Lamsvlees en yoghurt en feta en groente bijvoorbeeld koop ik in de Turkse winkels. Veel goedkoper. Maar als ik bij Thraki ben is het ook heerlijk om iets van de zelfgemaakte gerechten mee te nemen. Ze kookt fantastisch en geeft ook altijd tips.

Hierop reageren

Hoi Cynthia,

als ik Griekse inkopen doe ga ik ook meestal naar Utrecht. Voor kant en klare gerechten ga ik naar Mitsos in de 2e Hugo de Grootstraat(http://www.iens.nl/restaurantsVan/Amsterdam/restaurant.htms?r=4044) Duur maar kwaliteit heeft nu eenmaal zijn prijs.

Groeten,
Ton.

Hierop reageren

In Oud-Beijerland is een Griekse winkel waar het nodige wordt verkocht, en Griekse kwaliteitswijnen kun je vinden op www.grieksewijnen.com

Mvg
Martin

Hierop reageren

Gisteren vol goede moed naar Utrecht vertrokken met het idee om heerlijke loukaniko (Griekse boerenworst) te kopen voor het maken van Spetsofai (zie voor recept de groep Griekse recepten) blijkt de Griekse winkel Thraki in Utrecht NIET meer te bestaan.

Dus een oproep aan alle leden van Ning. Wie weet er in de randstad nog een Griekse supermarkt/winkel te vinden waar ik in ieder geval loukaniko kan kopen?????

Alvast bedankt.

Hierop reageren

RSS

Info

Groepen

Badge

Bezig met laden...

© 2009   Gemaakt op Ning door Karen de Vries, Karidiès.   Uw eigen sociale netwerk oprichten

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden

Inloggen bij chat