Griekenland

Thuis in Griekenland

Toen ik zo'n 20 jaar geleden voor het eerst in Griekenland kwam was ik verk(n)ocht aan het land, het eten, cultuur en......de wijnen. Hoewel veel wijnen mij niet konden bekoren is er in de laatste 20 jaar veel veranderd. Theo Aridjis in Utrecht mogen we wel als pionier beschouwen voor de Griekse wijnen in Nederland. Inmiddels stijgt de kwaliteit per jaar en komen er steeds meer topwijnen uit Griekenland die steeds vaker de weg vinden naar ook Nederlandse restaurants. Het heeft mij doen besluiten om zelf met mijn eigen bedrijfje te beginnen. Te vinden op www.grieksewijnen.com waar ik Griekse (top-)wijnen verkoop aan particulieren. ( en horeca, maar daarvoor gelden andere voorwaarden en prijzen ). Verder organiseer ik proeverijen in heel Nederland, en starten we binnenkort met wijnreizen naar Griekenland. Interesse? Ik hoor het graag, info@grieksewijnen.com

Delen

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Hoi Martin,

Complimenten voor jouw site. Zit er zeer professioneel uit.

Goede zaken.

Cynthia

Hierop reageren

Dank je wel!

Hierop reageren

Hallo Martin, mooie site over de Griekse wijnen. Ik zal zeker eens bij je bestellen.
Veel succes met je bedrijf.
Hartelijke groet van Karen

Hierop reageren

Dank je wel.

Wat ook leuk is, is een proeverij met vrienden/familie/liefhebbers bij je thuis. Doe ik vaak voor mensen, en wordt erg positief ontvangen! Als je interesse hebt.......

Hierop reageren

RSS

Info

Groepen

Badge

Bezig met laden...

© 2009   Gemaakt op Ning door Karen de Vries, Karidiès.   Uw eigen sociale netwerk oprichten

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden

Inloggen bij chat