Griekenland

Thuis in Griekenland

ACTIE EZELOPVANG KRETA !!
Griekenland.ning bouwt nieuwe stal voor ezels.

Twee maanden lang ( van 10 september tot 12 november 2008) hebben we de ezelactie op deze site gepromoot. Om de ezelopvang "The Haven "op Kreta te helpen een nieuwe stal te bouwen voor de opgevangen ezels.
Ter ere van het feit dat deze site op 12 november 2008, 1 jaar bestaat.
De opbrengst van de actie is € 180,- door 6 leden en 2 getipte voorbijgangers bijeengebracht.
Dit geld zal besteed worden aan de nieuwe stal. U zult begrijpen dat er voor de stal nog veel meer geld nodig is. Er is € 1600,- nodig om deze stal te bouwen.
We sluiten hierbij de actie van Griekenland.ning, maar de Ezelopvang gaat door en u kunt er nog steeds over lezen in de groep: Ezelopvang Kreta.

Fotowedstrijd: Dieren in Griekenland: "Lief en Leed
De jury: Ger van der Heyden, André Bakker en Ina van Delden hebben de uitslag bekend gemaakt.
1e prijs: "Trots" van Anoushka. Het juryrapport zegt: Het is een symbolische foto en eigenlijk zoals het hoort. Veel Grieken hebben een levensband met hun ezel of in dit geval paard.

2e prijs: Gerda, voor al haar foto's. Het juryrapport zegt: Super Grieks!!! Mooie fotografie. Hieronder 1 van haar foto's: Santorini 043

3e prijs: "Dagje uit" van Cynthia. Het juryrapport zegt: Symboliek van hoe wij met dieren omgaan, maar hoe het niet zou moeten.

Eervolle vermeldingen:
1-"Mitata" van Rosita Griekenland heeft een diverse en wilde natuur. Mooie foto.

2-"Hulp nodig" van Cynthia. Mooie interactie tussen mens en dier. Niet alle Grieken zijn dierenbeulen!!! Mooie vorm en kleur.

Prijzen:( ter beschikking gesteld door Diana Hermans)
1e: Digitale foto-sleutelhanger, 2e: DVD, Winny de Poeh ( Grieks),
3e: Griekse dierenkalender met foto's van de dieren van "The Haven".

1e prijs: digitale foto-sleutelhanger 2e prijs: DVD Winny de Poeh ( Grieks) 3e prijs: Dierenkalender

Informatie over de ezelopvang: Groep: Ezelopvang Kreta.
Fotoalbum: Ezelopvang Kreta.
6 video's over de ezels en het opvangcentrum "The Haven" in Malia / Kreta.
Discussies over dierenopvang en dierenleed: Forum : Dierenliefde en dierenleed in Griekenland. Forum: Actie ezelopvang.
Website over "Ezelopvang Kreta": Ezelopvang Kreta

Heel hartelijk bedankt voor de bijdragen in geld, informatie en fotomateriaal.
Karen de Vries ( beheerder van griekenland.ning.com)

Tags: ezelopvang, fotowedstrijd

Delen

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Namens de ezelopvang Kreta aan iedereen die heeft gedoneerd en heeft meegedaan aan de fotowedstrijd heel erg bedankt.
Natuurlijk ook Karen bedankt voor het beschikbaar stellen van de site, de homepage die dik 2 maanden bijna alleen in het teken van de ezels heeft gestaan.

Groetjes Diana

Hierop reageren

Hoi,
Ben afgelopen kerst naar Kreta geweest en daar zijn ze gestart met de bouw van de nieuwe stal. Op dit moment ligt de fundering en ik hoop als ik eind februari weer ga, dat ie klaar is. In elk geval zullen de ezels blij zijn. Om de tijd goed dooor te komen (met name de regen) heb ik 4 regendekens voor een leuke prijs voor ze kunnen kopen. Ook heeft OA, waar we meevlogen ons een donatie gedaan van 40 kilo extra bagage voor alles voor de ezels mee te nemen. Ook hebben we van de busonderneming van Amsterdam een mooie donatie gekregen. Dus onze kerst kon niet meer stuk.
Hier nog een paar foto's en natuurlijk allemaal de beste wensen voor 2009
Groetjes Diana

Nogmaals iedereen bedankt!!!

Hierop reageren

Hallo allemaal,

Eindelijk is het dan zover...

De uitzending van Bestemming Bereikt.

As donderdag is de 1ste aflevering, maar mijn opnames zijn op donderdag 15 januari om 20.30 uur bij RTL 4 te zien, natuurlijk hoop ik dat jullie allemaal gaan kijken.
Ik verwacht niet anders hoor van de leden van Griekenland Ning. :wink:

Ik ben zeer benieuwd wat ze van meer dan 4 uur hebben gemaakt. Het zal ongeveer een 10 á 15 minuten gaan duren.

Allemaal kijken, naar mijn item in Bestemming Bereikt de ezeltjes van Kreta zullen ruim aan bod komen, met name Daphne. Ook hoop ik dat ze beelden van the Haven laten zien.

In elk geval heb ik 2 hele leuke dagen met ze beleefd en zal ik het zo weer overdoen.

Groetjes Diana

Hierop reageren

Hé leuk Diana dat je het fijn hebt gehad met de opnamen. Ik kan RTL niet krijgen, maar ik kan het bekijken met uitzending gemist neem ik aan via Internet. Ben benieuwd.
groet, Ina

Hierop reageren

Hoi Ina,

Ja, het is te zien bij www.rtl4.nl/bestemmingbereikt en dan komt het, moet je kiezen voor het 2de deel opname 15 januari. Het is 's avonds een uurtje na de uitzending al te zien.
Nu aan het einde van het 1ste deel, zie je al een promo van wat komt.

Spannend hoor, ik hoop dat het de ezels meer in het nieuws brengt.

Groetjes Diana

Hierop reageren

RSS

Info

Groepen

Badge

Bezig met laden...

© 2009   Gemaakt op Ning door Karen de Vries, Karidiès.   Uw eigen sociale netwerk oprichten

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden

Inloggen bij chat