Griekenland

Thuis in Griekenland

Karen de Vries, Karidiès

Romantische plek gezocht op een eiland niet al te ver van Athene

Wie weet er een mooie accommodatie op een eiland niet te ver van Athene. De Sporaden bijvoorbeeld. Niet al te toeristisch, wel in juli.
Klanten van mij zoeken iets romantisch voor twee personen.
Ik ben benieuwd naar jullie tips!!!

Tags: acommodatie, romantisch, sporaden

Delen

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Hoi Karen,
Had je oproep al eerder gezien, maar aangezien ik geen romantische plekken weet (...), had ik niet gereageerd.
Wel vroeg ik me nu af (weet ik wel natuurlijk...) of de Sporaden wel zo dicht bij Athene is...vliegen de mensen naar Athene? Dan kunnen ze natuurlijk doorvliegen naar Skiathos, dan is het dichtbij als je een directe doorverbinding hebt. Of als ze een auto huren kun je vanaf Ag. Konstandinos naar de Sporaden, maar dan zit je ook met verbindingen.
Anders is misschien Aegina (mooi eiland) of Spetses of Hydra dichterbij (boot?) of Kea of Andros (vanuit Rafina).
Misschien heb je al een oplossing gevonden. Had nog wat gegoogeld bij romantisch en eiland....maar eigenlijk moet je gewoon een plekje weten....en helaas....
groet, Ina

Hierop reageren

Hallo Karen,

Spetses is een leuk eilandje dat vanuit Pireas met de Flying Dolphin te bereiken is. Er zijn daar veel hotelletjes en kamers te huur. Of het tegenwoordig toeristisch is weet ik niet. Ik was 12 jaar geleden daar geweest en vond het er lekker rustig. Vanuit Spetses kan je ook met de Dolphin een dagje naar Hydra.

Verder ligt er voor de kust van Eretria (op Evia) een klein eilandje "nisi ton oneiron". We zijn daar een paar dagen geweest tijdens onze autorondreis. Eretria is via Oropos op Attica per boot te bereiken.
Ik weet niet of het tegenwoordig toeristisch is, het is al weer jaren geleden dat we er geweest zijn (2002).

groetjes,
Rosita

Hierop reageren

RSS

Info

Groepen

Badge

Bezig met laden...

© 2009   Gemaakt op Ning door Karen de Vries, Karidiès.   Uw eigen sociale netwerk oprichten

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden

Inloggen bij chat